Austria – GO-Box brak środków

Jeśli nie zapłaciłeś należycie opłaty drogowej na terenie Austrii, musisz zapłacić za przejazd w biurze sprzedaży GO.

 

Brak środków na koncie urządzenia GO-Box.

Możliwe w przypadku braku płatności (np. Jeśli opłata za przejazd jest zbyt niska lub zamknięty punk sprzedaży GO-Box) lub częściowej płatności za przejazd (liczba osi lub nieprawidłowo ustawiona klasa emisji EURO):

w punkcie sprzedaży GO w ciągu 5 godzin i 100 km (w obu kierunkach)

Proszę pokazać GO-Box.

Płatności można dokonać przez telefon lub Internet.

Dopłata uzupełniająca jest możliwa tylko przy częściowej spłacie opłaty za przejazd (liczba osi lub nieprawidłowo ustawiona klasa emisji Euro):

w ciągu 96 godzin w Centrum Serwisowym ASFINAG pod numerem telefonu 0800 400 12 400 (bezpłatny dla Austrii i Niemiec) lub +43 1 955 12 66

za pośrednictwem portalu SelfCare funkcji GO SelfCare aplikacji ASFINAG „Unterwegs”.

 

Na które punkty powinieneś zwrócić uwagę?

Jeśli płacisz telefonicznie, przygotuj tablicę rejestracyjną i numer GO-Box lub PAN.

Proszę sprawdzić z wyprzedzeniem, za który okres lub za który płatność należy zapłacić dodatkową opłatę.

Zalecamy skorzystanie z odpowiednich informacji o indywidualnych kontach. Dostęp do nich można uzyskać najszybciej za pośrednictwem portalu SelfCare.

Proszę sprawdzić, do której prawidłowej liczby osi lub klasy emisji Euro chciałbyś zapłacić. Późniejsza korekta nie jest możliwa, jeżeli następna płatność została już dokonana za określony okres lub określoną trasę płatną.

Brak dokonania opłaty we wskazanych terminach – kara 240 euro.