KUCHNIA TRUCKERA – ADRIAN PAKER I JEGO DIETA

Dieta vs praca kierowcy (2)

Odnośnie diety, to ja staram się jeść na redukcji tkanki tłuszczowej posiłki białkowo-tłuszczowe zawsze z rana. Później stopniowo wchodzę z węglowodanami. W trasie trzymam pięć posiłków dziennie.

Mniej więcej wygląda to następująco:

Redukując tkankę tłuszczową z rana zjadam 3 jajka, 40 g boczku, 5 gram smalcu, warzywa 200 g, albo – makrelę 170 g, 50 g szynki i warzywa.

Następne posiłki to ryż z kurczakiem albo polędwiczki wieprzowe lub karkówka i warzywa.

Fajny posiłkiem jest też twarożek, wafle ryżowe i owoce.

Szczerze polecam też, by zgłosić się do odpowiedniego dietetyka, aby Wam pomógł indywidualnie dobrać dietę. Zdrowie mamy tylko jedno i żyjmy tak, by na starość nie płakać, że go zaniedbaliśmy.

Ostatnio na swoim kanale YouTube Adrian Trucker Paker nagrałem film o diecie i o tym jak przygotowuję posiłki w trasie. Zapraszam do obejrzenia!

Pozdrawiam Adrian Trucker Paker

https://youtu.be/KjiUUpw3muc