OMLET NIE TYLKO NA ŚNIADANIE

Siemanko

Wita Was ponownie Robert Nowakowski z grupy HWT. Dziś proponuję Wam na śniadanie omlet, który dostarczy odpowiednią dawkę energii

OMLET NA ŚNIADANIE

Składniki:

– płatki żytnie – 100 g
– jajka – 4 szt. M  200 g
– kiełbasa
– piersi kurczaka – 100 g
– ser Brie 30 g
– cukinia ½ szt. – 250 g
– papryka 3 x ½ –  160 g
– cebulka – 1 szt. 100 g
– czosnek – 3 szt. 15 g
– olej kokosowy 10 g
– proszek do pieczenia – łyżeczka
– sól
– pieprz cayenne
– pietruszka

Przygotowanie:

Na rozgrzaną patelnie wlewamy olej kokosowy i podsmażamy około 3-4 min kiełbasę. Dodajemy pokrojone warzywa, solimy i dusimy pod przykryciem. Od czasu do czasu mieszając aż do utraty surowości, około 10 min ✅ Następnie wlewamy zmieszane wcześniej w misce płatki, jajka, mleko, proszek do pieczenia oraz przyprawy wedle uznania, u mnie sól, pieprz cayenne 🌶, pietruszka 😃 Mieszamy dokładnie wszystko na patelni, przyklepujemy, aby powstał nam placek i na wolnym ogniu pod przykryciem czekamy aż się zetnie i urośnie, ok. 10 min ✅ Na sam koniec dajemy trochę sera i gotowe 🥘😋❗

Makroskładniki:

węglowodany – 112g
białko –  64g
tłuszcz – 52g
kalorie – 1140 kcal❗✅

Smacznego 😋

Po więcej przepisów kulinarnych i porad dotyczących aktywności w trasie zapraszam na swoją stronę

TRENING I ODŻYWIANIE W TRASIE

https://www.facebook.com/robert1987nowakowski/